סרי לנקה כשר טיול בוטיק 10 מטיילים

סרי לנקה, מדינת אי הממוקמת באוקיינוס ההודי, היא פנינה המציעה מגוון חוויות לכל סוג של מטייל. עם השילוב העשיר שלה של תרבויות, נופים מדהימים ועומק היסטורי, היא מבטיחה הרפתקה מעשירה ובלתי נשכחת. הצטרפו אלינו למסע לגילוי הקסם חסר התקדים של סרי לנקה.

חשוב

יש לנו מטבח פרטי בכל מלון בו אנו מכינים את כל הארוחות שלנו (ארוחת בוקר וערב) זהו טיול בוטיק ל 10 מטיילים בלבד.

ייתכנו שינויים בסדר הימים בהתאם ליום הנחיתה ובהתאמה

למחיר הטיול  צרו קשר info@travel-viet.com   

ו  / או  84708011128 + WhatsApp  דניאל

 

טיול בוטיק 10 מטיילים סרי לנקה כשר

סרי לנקה, מדינת אי הממוקמת באוקיינוס ההודי, היא פנינה המציעה מגוון חוויות לכל סוג של מטייל. עם השילוב העשיר שלה של תרבויות, נופים מדהימים ועומק היסטורי, היא מבטיחה הרפתקה מעשירה ובלתי נשכחת. הצטרפו אלינו למסע לגילוי הקסם חסר התקדים של סרי לנקה.

מסע דרך תרבות, טבע ומורשת – 8 ימים כשר

יום 1: המראה מתל אביב אל סרי לנקה סיור ערב בעיר קולומבו  {טיסה באחריות המטיילים}

ארוחות: ארוחת ערב

לאחר הנחיתה , עם הגעתכם לשדה התעופה ולאחר סידורי הויזה וקבלת המזוודות , יקבלו את פניכם באירוח סרי לנקי מסורתי ותתכבדו במופע ריקודים שובה לב של קנדיאן, ריקוד קנדיאן כולל צורות ריקוד שונות פופולריות של ילידי האזור שנקרא קנדי. המציע הצצה למורשת התרבותית העשירה של האי.

לאחר שהתמקמתם במקום האירוח שלנו, הגיע הזמן להתעמק באנרגיה התוססת של קולומבו עם סיור טוק טוק מלהיב. נצא להכיר את הרחובות השוקקים של העיר, נספוג את המראות והקולות של השכונות המגוונות שלה ונקודות השיא התרבותיות שלה. נתפעל מהשילוב של מודרניות ומסורת כשאתם משתלבים בצירי התנועה התוססים כמו מקומיים, נגלה אבני חן נסתרות וציוני דרך אייקוניים לאורך הדרך.

עם יום של נסיעות מאחוריך וערב של חקר לפניך, היום הראשון שלך בקולומבו מבטיח היכרות מרגשת עם החמימות, האירוח והתוסס של סרי לנקה.

ארוחת ערב במלון .

יום 2: קולומבו לדמבולה

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

לאחר ארוחת הבוקר, תצאו לדמבולה. לאורך המסע, נעסוק בפעילויות שונות המציעות הצצה לחיים הכפריים של סרי לנקה. זה כולל טיול עגלת שוורים מסורתי ושייט שליו בסירת קאנו. בנוסף, תהיה לך הזדמנות להשתתף בהדגמת בישול של בית כפר, שם תלמד להכין מנות סרי לנקה אותנטיות. ונבקר בחוות גידול ירקות. נמשיך לנקודת התצפית סיגיריה כדי לצלם תמונות מדהימות של סלע סיגיריה האייקוני. שימו לב שנקודת התצפית מציעה פרספקטיבה מרוחקת של סלע סיגיריה, ומספקת נוף פנורמי של נוכחותו המלכותית בנוף. למרות שזה לא מפגש מקרוב, הוא מציע נקודת תצפית ייחודית להערכת הפאר של אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו. תהיה לכם הזדמנות להתרשם מהנוף עוצר הנשימה ולצלם תמונות בלתי נשכחות לפני שתמשיך במסע שלך.

בערב, תיהנו ממופע תרבות בדמבולה.

ארוחת ערב במלון

יום 3: דמבולה לקנדי

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

המסע של היום מדמבולה לקנדי כולל חוויות סוחפות בתרבות המקומית ובאומנות. נתחיל בביקור במפעל קוקוס, שבו תוכלו לראות ממקור ראשון כיצד המקומיים מעבדים אגוזי קוקוס להכנת מוצרים שונים. המבקרים מוזמנים להצטרף ולחוות את השיטות המסורתיות של ייצור מוצרי קוקוס, המציעות הזדמנות למידה מעשית.

לאחר מכן, תצאו לסיור בכפר, בו תתעמקו בעולם התבלינים התוסס בגן תבלינים. בליווי מדריך בקיא, תוכלו לחקור את הגן, ללמוד על עצי תבלין וצמחים שונים. המדריך יסביר את השימושים בתבלינים, עשבי תיבול וצמחי מרפא שונים, וכן את השיטות המסורתיות לעיבודם לתבלינים, תרופות צמחיות, שמנים וקוסמטיקה.

בהמשך המסע שלכם, תבקרו במפעל בטיק, שבו אומנים מיומנים מדגימים את התהליך המורכב של ייצור בטיק. תוכלו לראות את טכניקת הצביעה המוקפדת עמידה בשעווה המשמשת ליצירת עיצובים תוססים ומורכבים על בד.

לאחר החוויות המעשירות הללו, ניסע למלון שלכנו בקנדי, להתכונן לשבת

נקבל פני שבת המלכה בהדלקת נרות קידוש וארוחת ערב שבת.

יום 4: קנדי – יום שבת

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

היום מוקדש לחקר העיר המקסימה קנדי בקצב נינוח. תצאו לסיור רגלי בקנדי בזאר, ותשקעו באווירה התוססת וברחובות ההומים שלו. תבקרו במרכז העיר קנדי, מרכז של חנויות ושווקים מקומיים המציעים מגוון סחורות. טיילו בשוק קנדי, שם תוכלו לדפדף בין תוצרת טרייה, תבלינים ועבודות יד. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בנקודת התצפית מחוץ למקדש שריד השן, המציעה נוף פנורמי של האזור שמסביב, כולל אגם קנדי הציורי. ניקח קצת זמן להירגע על שפת האגם השליו, ליהנות מהסביבה השלווה ומהנופים הציוריים. יום זה מציע שילוב מושלם של חקר תרבות והרפיה נינוחה בלב קנדי.

יום 5: קנדי – נורה אליה – האטון

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

הטיול שלנו היום מקנדי להאטון דרך נורה אליה עטוף בעצירות מרתקות ואטרקציות נוף. התחילו את היום שלנו בביקור בגן פרדנייה, הידוע בתצוגות הבוטניות המדהימות שלו ובאוספי הצמחים המגוונים שלו.

לאחר מכן, טבלו את עצמכם בצמחייה השופעת של מטעי התה תוך כדי נסיעה לכיוון נורה אליה. צפו באמנות הכנת התה במפעל תה, שם תלמדו על תהליך המריטה, הקמלה, הגלגול, התסיסה, הייבוש והמיון של עלי התה.

התפעלו ממפלי רמבודה המלכותיים, הזורמים בינות לנוף המוריק, לפני שתמשיכו במסעכם לנורה אליה.  נתרשם מהעיר המקסימה בסיור מודרך, תוך התבוננות בארכיטקטורה הקולוניאלית, בגנים המטופחים היטב ובאקלים הקריר.

בדרכנו להאטון, נעצור בנקודת התצפית המדהימה של מפלי סנט קלייר ומפלי דבון, שם תוכלו להתפעל מהיופי הטבעי של המפלים השוצפים הללו. לבסוף, נגיע למלון שלנו בהאטון, מוכנים להירגע  לאחר יום של טיולים בזמן שאנו ממתינים לארוחת הערב.

יום 6: האטון קיטולגלה בנטוטה

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

שקעו ביופי עוצר הנשימה של סרי לנקה כשאתם יוצא למסע בלתי נשכח מהאטון לבנטוטה. התחילו את היום שלכם בביקור אחוזות התה השופעות ושדות התה, שם תהיה לכם הזדמנות לתקשר עם עובדי מטעי התה המקומיים וללמוד על התהליך המורכב של גידול התה. גלו את הסודות מאחורי התה ציילון הידוע בעולם כשאתם חוצים דרך הנופים הציוריים של גבעות מתגלגלות ומטעי תה מוריקים.

לאחר מכן, צאו לנסיעה ציורית ברכבת מהאטון לוואטאוואלה, שם תתפנקו בנופים פנורמיים של האזור הכפרי שמסביב, כולל גבעות מתגלגלות, מטעי תה ומפלים שוצפים. התפעלו מהנופים המדהימים הנפרשים לנגד עיניכם בזמן שאתם נרגעים על סיפון הרכבת, סופגים את השלווה והיופי הטבעי של סרי לנקה.

עם ההגעה ל-וואטאוואלה, המשיכו בנסיעה לכיוון בנטוטה, תוך עצירת ביניים ב- קיטולגלה בדרך. כאן תוכלו לטבול בפאר הטבעי של האזור, הידוע ביערות הגשם השופעים שלו, בנהרות השוצפים ובפעילויות חוצות הרפתקניות. קחו קצת זמן כדי להתרשם מהסביבה הציורית וליהנות מהאווירה השלווה של היעד האידילי הזה.

כשהערב מתקרב, נגיע לבנטוטה עשו צ'ק-אין למקום האירוח שלנו. בזמן הכנת ארוחת הערב מתאפשר לכם להירגע ולהתענג על השלווה של הסביבה שלכם. חשבו על הרפתקאות היום והוקירו את הזיכרונות שנוצרו בתוך היופי הנופי של סרי לנקה.

יום 7: שייט בסירה בנטוטה-מאדו-אי קינמון

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

היום מבטיח חוויות מעשירות הן של פלאי הטבע והן באוצרות התרבות של בנטוטה.

התחילו את היום שלכם בשיט שליו בסירה לאורך נהר מאדו הציורי, לטבול את עצמכם ביופיים השלווים של יערות המנגרובים ותצפית על חיי הציפורים התוססים שקוראים לאזור זה בית. תן לקצב העדין של הנהר להרגיע את החושים שלך בזמן שאתה מנווט בנוף הציורי הזה.

לאחר מכן, צאו לאי הקינמון, שם תקבלו תובנות מרתקות על השיטות המסורתיות של גידול קינמון. למדו על התהליך המורכב של קציר ועיבוד קינמון, תבלין מוערך שנחשק במשך מאות שנים בשל סגולותיו הארומטיות והמרפאות.

נמשיך את המסע שלנו עם ביקור במדגרת צבים, שם אנשי שימור מסורים עובדים ללא לאות כדי להגן על צבי ים בסכנת הכחדה. השג הבנה מעמיקה יותר של האתגרים העומדים בפני היצורים המלכותיים הללו ולמד על המאמצים הנעשים כדי להבטיח את הישרדותם עבור הדורות הבאים.

יום 7: בנטוטה-קולומבו-שדה התעופה

ארוחות: ארוחת בוקר ו ערב

ביום האחרון שלנו בסרי לנקה, הפיק ואת מירב הזמן על ידי יציאה למסע בלתי נשכח המשלב חקר תרבותי ורגיעה . נתחיל את היום שלנו בביקור בנמל גאלה ההיסטורי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הידוע בהיסטוריה הימית העשירה שלו ובארכיטקטורה הקולוניאלית שלו. נתרשם מהרחובות המקסימים שלאורכם מבנים מהתקופה הקולוניאלית וטבול באווירה התוססת של פנינת החוף הזו. אל תחמיצו את ההזדמנות לחזות בדייגי הכלונסאות האייקוניים כשהם מתאזנים במיומנות על כלונסאות עץ כדי לתפוס דגים, מסורת נצחית שמציעה הצצה לאורח החיים המקומי.

אחרי שנבקר בגאלה, נפנה לאונוואטונה, עיירת חוף ציורית הידועה בחופים הבתוליים והאווירה הנינוחה שלה. קח קצת זמן להירגע ליד המים התכולים של האוקיינוס ההודי, לספוג את השמש וליהנות מהסביבה השלווה.

בערב, נשוב לקולומבו לקניות ולסיורים של הרגע האחרון.  להתרשם מהרחובות ההומים והשווקים התוססים, שבהם תוכלו למצוא מגוון של מזכרות ועבודות יד מקומיות לקחת הביתה כמזכרות מהמסע הבלתי נשכח שלך.

כשהלילה יורד, נעבור למלון  לארוחת ערב קלה ולהפסקת התרעננות קצרה לפני היציאה לשדה התעופה.

חשוב

יש לנו מטבח פרטי בכל מלון בו אנו מכינים את כל הארוחות שלנו (ארוחת בוקר וערב) זהו טיל בוטיק ל 10 מטיילים בלבד.

ייתכנו שינויים בסדר הימים בהתאם ליום הנחיתה ובהתאמה

בתי המלון שלנו

מלונות לדוגמא :

Hotel Name Location Hotel website
Taru Villa-Lake Lodge Colombo Click here
Roo Mansala Boutique Villa Dambulla Click here
BPR Asgiriya – 2 Nights Kandy Click here
Hatton Argyle – (Room Bruce) Hatton Click here
The Villa Wadduwa Wadduwa Click here
Morven Colombo Colombo Click here

 

מכוון שזהו טיול בוטיק של 10 מטיילים בלבד הטיסות ועלותן כ 1100$ למטייל {הערכה תלויי בחברת התעופה } יתוכננו ביחד עם הלקוחות ומחירן אינו כלול בתוכנית הטיול כמו גם עלות הויזה לסרי לנקה כ 55$ למטייל

מה כלול :

  • לינה במלון עם ארוחת בוקר וערב על פי מסלול הטיול בחדר זוגי
  • כל ההעברות ברכב פרטי ממוזג
  • מדריך מקומי דובר אנגלית מומחה ליעד
  • מלווה ישראלי
  • בקבוק מים לשתייה במהלך הטיול 2 לכל מטייל
  • מס ממשלתי {לא כולל ויזה}
  • כל מה שמוזכר בטיול ככלול
  • חשוב
  • יש לנו מטבח פרטי בכל מלון בו אנו מכינים את כל הארוחות שלנו (ארוחת בוקר וערב) זהו טיל בוטיק ל 10 מטיילים בלבד.

מה לא כלול :

  • דמי ויזה, כרטיסי טיסה, ביטוח
  • שירותים נוספים מלבד אלה שצוינו.
  • טיפים למדריך המקומי ולנהג.
  • טיפ למדריך הישראלי
  • תוספות בעלות אופי אישי כמו משקה, כביסה, שיחות טלפון וכו'.
  • דמי פעילות/טיול מלבד הנזכרים לעיל.
  • אישורים למצלמות וידאו / קולנוע.

 

כדי לאשר את הטיול, תדרשו לתשלום מראש של 50% מהסכום הכולל באמצעות העברה בנקאית.

כרטיס אשראי בתוספת תשלום של 3.5%

יתרה של 50% תידרש במזומן דולרי בהגעה.

שימו לב שללא תשלום מראש לא נוכל להזמין את הטיול שלכם.

במקרה של ביטול, כולו או חלקי, אנו מחזירים מרצוננו את כל העלויות הניתנות להחזר, מעל ומעבר למגבלות שנקבעו בתנאי ההזמנה שלנו בכפוף להזמנת הביטול שתבוצע בכתב במייל  שישים ימים לפני תחילת הטיול למעט מה שנרכש ואינו ניתן לביטול כמו טיסות  במידה ונרכשו באמצעותנו אשרות {ויזה} או דומה

 

למחיר הטיול  צרו קשר info@travel-viet.com   

ו  / או  +84708011128  WhatsApp  דניאל

 

מה כלול :

  • לינה במלון עם ארוחת בוקר וערב על פי מסלול הטיול בחדר זוגי
  • כל ההעברות ברכב פרטי ממוזג
  • מדריך מקומי דובר אנגלית מומחה ליעד
  • מלווה ישראלי
  • בקבוק מים לשתייה במהלך הטיול 2 לכל מטייל
  • מס ממשלתי {לא כולל ויזה}
  • כל מה שמוזכר בטיול ככלול
  • חשוב
  • יש לנו מטבח פרטי בכל מלון בו אנו מכינים את כל הארוחות שלנו (ארוחת בוקר וערב) זהו טיל בוטיק ל 10 מטיילים בלבד.

מה לא כלול :

מה לא כלול :

  • דמי ויזה, כרטיסי טיסה, ביטוח
  • שירותים נוספים מלבד אלה שצוינו.
  • טיפים למדריך המקומי ולנהג.
  • טיפ למדריך הישראלי
  • תוספות בעלות אופי אישי כמו משקה, כביסה, שיחות טלפון וכו'.
  • דמי פעילות/טיול מלבד הנזכרים לעיל.
  • אישורים למצלמות וידאו / קולנוע.

 

כדי לאשר את הטיול, תדרשו לתשלום מראש של 50% מהסכום הכולל באמצעות העברה בנקאית.

כרטיס אשראי בתוספת תשלום של 3.5%

יתרה של 50% תידרש במזומן דולרי בהגעה.

שימו לב שללא תשלום מראש לא נוכל להזמין את הטיול שלכם.

במקרה של ביטול, כולו או חלקי, אנו מחזירים מרצוננו את כל העלויות הניתנות להחזר, מעל ומעבר למגבלות שנקבעו בתנאי ההזמנה שלנו בכפוף להזמנת הביטול שתבוצע בכתב במייל  שישים ימים לפני תחילת הטיול למעט מה שנרכש ואינו ניתן לביטול כמו טיסות  במידה ונרכשו באמצעותנו אשרות {ויזה} או דומה

 

מהגלריה שלנו

You cannot copy content of this page