האנוי – סיור אוכל לילי בקטנוע

התחלה: 18:00

סיום: 22:00

צרו קשר - מטיילים בוייטנאם (traveling2vietnam.com)

אנחנו מתחילים את הסיור הראשון שלך 'סיור אופנועי אוכל של האנוי בלילה'.שמור את התיאבון שלך לזה! זהו סיור המיועד לאוהבי אוכל ולאלו שרוצים לחוות את המטבח הנפלא של וייטנאם.

תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אוכל רחוב במקומות הפופולריים ביותר בהם מבקרים כל המקומיים.

התחנה הראשונה בסיור שלנו היא מסעדה בניהול משפחתי שההאנואים טוענים שהיא המקום הטוב ביותר עבור Banh Cuon (עוגה מגולגלת מאודה) בעיר. השף המיומן ידגים עבורנו כיצד מרכיבים את המרכיבים כשנזכה לחוות ממושב בשורה הראשונה לתהליך הקולינרי.

הסיור שלנו ממשיך לשזור ברחובות שטופים בזוהר של פנסים צבעוניים ואורות דקורטיביים ברובע העתיק כשאנו רוכבים לאורך גדת הנהר האדום כדי לחזות בנופי האנוי בחסות הלילה.

זה מוביל אותנו לתחנה הבאה שלנו, מסעדה משפחתית מקומית בה תוכלו ליהנות מ-Bun Cha (בשר חזיר שומני בגריל (chả) על צלחת של אטריות אורז לבן (bún) ועשבי תיבול עם תוספת של רוטב טבילה.). ונדגום מעדנים מקומיים אהובים בשכונה סמוכה וכוללים: באן גוי Banh Goi (עוגת כריות), נם ראן  Nem ran (ספרינג רול מסורתי), באן ראן מאן, באן ראן נגוט Banh ran man, Banh ran Ngot (סופגנייה מלוחה ומתוקה), עוגת שרימפס.

המשיכו בנסיעה לאגם המערבי כדי ליהנות מהנוף לפני שתגיעו לכפר Ngu Xa כדי לנסות פירות ים טריים בגריל וקצת מדבר מקומי כמו Che xoai (קינוח מנגו), אורז סגול עם יוגורט ומנות וייטנאמיות מסורתיות מטוגנות אחרות.

כשהסיור שלנו לוקח אתכם הרחק מאזור האגם המערבי ובחזרה ללב האנוי, תעברו על פני אנדרטת הו צ'י מין שבה ניתן לראות שומרים מבצעים את הטקסים הליליים שלהם. שום דבר לא לוכד את הכבוד והקדושה שהווייטנאמיים מחזיקים להו צ'י מין יותר מהטקסים הליליים האלה.

לבסוף נחזור אל הרחובות העמוסים בצפיפות של האנוי אל פסי הרכבת שבהם המקומיים מבשלים, נרגעים ומוכרים את מרכולתם. זוהי סמטה שוקקת ומלאה במקומיים העוסקים בחיי הלילה שלהם, ממש ליד פסי רכבת פעילים!

הסיור שלנו מסתיים עם עצירה לקפה בבית קפה פופולרי כדי לנסות את קפה הביצה הווייטנאמי המפורסם ומדבר סודי ביותר שאתה מכיר רק כשאתה מטייל איתנו! הומצא לראשונה בשנת 1946, זהו מעדן של חלמון ביצה מוקצף עם סוכר וחלב מרוכז למתיקות, ורק טיפת חומץ כדי לטשטש את הביצים. זה מרחף על גבי כוס אספרסו ומאבק באבקת קקאו. התוצאה הסופית היא חווית קפה שאין כמותה, וטעם ומרקם המזכירים טירמיסו.

כלול

+ דמי כניסה לכל הביקורים כאמור בתוכנית
+ ארוחות מוזכרות בתוכנית הטיול
+ נסיעה ברכב פרטי עם נהג מנוסה ובטוח
+ מדריך פרטי דובר אנגלית עם רישיון חוקי
+ כל המסים ודמי השירות – עמלות בנק לשני הצדדים (אפשרי 50% מזומן בהגעה)

לא כלול

– הוצאות אישיות (כביסה, טלפון, קניות)
– טיפ למדריך, לנהג
– משקאות וארוחות אחרות שאינן מצוינות בתוכנית
– ביטוח נסיעות
– כל הוצאה נוספת שנגרמה מסיבות שאינן בשליטתנו כגון אסונות טבע (טייפון, שיטפון), עיכובים בטיסות, תזמון מחדש או ביטולים, תאונות כלשהן, פינוי רפואי, התפרעויות, שביתות וכו'…
– שירותים אחרים שאינם מוזכרים בבירור בפריט "כולל".

מהגלריה שלנו

You cannot copy content of this page