טיול חוויתי כשר בתאילנד במלונות *5 בלעדי

מסלול בלעדי של מטיילים באסיה וייטנאם 

מסלול זה כולל  טיסות תל אביב - בנגקוק - תל אביב וכן טיסות פנים.

טיול חוויתי כשר בתאילנד, לינה במלונות 5 כוכבים, מציע חוויה יוקרתית וסוחפת הנותנת מענה לצרכים של מטיילים יהודים  אוכלי כשר , תוך חקר היופי והתרבות של המדינה.

מקסימום 18 מטיילים טיול כשר בתאילנד 

טיול חוויתי כשר בתאילנד נשמע כמו הרפתקה מרגשת!

מחיר לאדם בחדר לזוג
5440$

דוא"ל

info@travel-viet.com

טלפון

84708011128+

טיול חוויתי  כשר בתאילנד במלונות *5  בלעדי!!!

מסלול בלעדי של מטיילים באסיה וייטנאם

טיול חוויתי כשר בתאילנד, לינה במלונות 5 כוכבים, מציע חוויה יוקרתית וסוחפת הנותנת מענה לצרכים של מטיילים יהודים  אוכלי כשר , תוך חקר היופי והתרבות של המדינה.

מקסימום 18 מטיילים

תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר לזוג מחיר לאדם בחדר בודד מדריך הטיול רמת בתי מלון
02 דצמבר 2024 16 דצמבר 2024 5440$ 1160$ דניאל עדני מלונות 5*
20 ינואר 2025 03 פברואר 2025 5440$ 1160$ דניאל עדני מלונות 5*

 

יום 1: יום שני  —-BKK ההמראה לבנגקוק

אל על LY 081 יציאה 2 בדצמבר 22:00

 

יום 2 : יום שלישי—-BKK הגעה לבנגקוק

ארוחה מסופקת: ארוחת ערב בבית חב"ד

הגעה 3 בדצמבר 14:05 בנגקוק

קבלת פנים חמה בשדה התעופה פגישה עם מדריך הטיולים ותחבורה

בקר באזור דרך קאו סאן

העברה למלון לצ'ק אין

לינה במלון

 

יום 3: יום רביעי —- בנגקוק

ארוחה מסופקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב, פירות, מים

07.30 יציאה מהמלון

בבוקר ניסע לשוק הצף המפורסם ביותר Damnoen Saduak דמנן סדואק

השוק הצף של Damnoen Saduak הוא אחד השווקים הצפים האטרקטיביים ביותר בתאילנד. תיירים ברחבי העולם מגיעים לכאן כדי לחוות את 38 הקילומטרים הללו; תעלה מעשה ידי אדם שיזם מלך החזון ראמה הרביעי לפני 150 שנה. תעלה זו שימשה כ"כביש" כשלא היה כביש בתאילנד. השוק הצף הזה הוא כיום מרכז המסחר בפירות וירקות. בשוק צף זה, אתה יכול לנסות מספר פירות תאילנדים טעימים שייט בסירה מנוע כבר כלול בסיור שלך. נמשיך לחוות סוכר קוקוס

תוכלו לראות כיצד חקלאים תאילנדים מייצרים נקטר קוקוס וכיכר סוכר דקלים. תוכלו לראות הדגמה של חיתוך פרחי קוקוס, יציקת הצוף לתוך מיכל במבוק, הכנסת עצי שימור למיכל, הרתחה ופסטור של צוף הקוקוס לזה שניתן לשתייה. תנסה לסחוט חלב קוקוס מקליפת קוקוס באמצעות מכונת עץ תאילנדית מסורתית "שיני ארנבת". לאחר השיעור המעניין הזה נמשיך לשוק הרכבת Maeklong (Talad Rom Hub) שוק הרכבות במחוז Mae Klong נקרא בהומור כשוק "מסכן חיים"! היא ידועה כאחת מ"תאילנד המדהימה" בזכות הרגעים הכאוטיים שלה. בזמן רגיל, דוכני מוכרים מחוברים בדרך כלל למסילות הברזל. עם זאת, כאשר הפעמון של הרכבת המגיעה מצלצל, המהומה הגדולה תתרחש! הספקים ימהרו לגרוע מהדוכנים שלהם ולפנות את כל הסחורה שמפריעה לרכבת הנוסעת במהירות רבה. ברגע שהרכבת תעבור, כל הספקים ירחיבו את הדוכנים שלהם ויחזרו למכור שוב. חוויה מעניינת!!בסיום נחזור לבנגקוק. נעבור למלון ולאחר התארגנות קטנה. לאחר מכן העברה לארוחת ערב בחב"ד לינה במלון

יום 4: יום חמישי—- בנגקוק-צ'יאנג מאי

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב, פירות, מים

09.30 יציאה מהמלון עם צ'ק אאוט

בקרו את ארמון המלך של תאילנד

המלך התאילנדי עשוי להתגורר כיום במתחם ארמון דוסיט, אבל הארמון הגדול של בנגקוק נשאר הבית הרשמי והרוחני של משפחתם. ההכתרה הרשמית של המלך מתרחשת ב-Phra Maha Monthien של הארמון; ניתן לראות את השריד הקדוש ביותר של המדינה במקדש בודהה האזמרגד הנושא את שמו בלב מתחם הארמון. הארמון הגדול נותר כוורת עסוקה של פעילות, המציפה את המבקר בשפע של פרטים המשתרעים על מתחם שלם המשתרע על פני כ-200,000 מטרים רבועים. מעבר למקדש של בודהה האזמרגד, תמצאו יותר ממאה בניינים אחרים הגודשים את השטח, כולל כמה מבנים הבולטים בהשפעותיהם האירופיות, כמו היכל בורובהימן ו-Chakri Mahaprasat – הצריחים התאילנדים של האחרון מכתירים אולם בסגנון הרנסנס האיטלקי. .

קוד הלבוש נאכף בשער; לבוש המבקרים חייב לכסות את הכתפיים והרגליים.

לאחר ביקור בארמון המלך, נמשיך לשייט בסירה על נהר צ'או פראיה ונסיים בעיר צ'יינה עם ביקור בשוק הסיני.

העברה לשדה התעופה לצ'אנג מאי

קבלת פנים חמה בשדה התעופה של צ'אנג מאי

העברה למלון לאחר מכן העברה לארוחת ערב בחב"ד.

לינה במלון

יום 5: יום שישי—- צ'יאנג מאי- טיפול בפיל

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ערב שבת, פירות, מים

הבוקר נעזוב את המלון

טיול של חצי יום לטיפול בפילים. בניגוד לתיירות הפילים המסורתית, שלעתים קרובות כוללת רכיבה או הופעה של פילים, טיפול בפילים בצ'אנג מאי מתמקד באינטראקציות אתיות המעניקות עדיפות לרווחת בעלי החיים. למבקרים יש הזדמנות לצפות בפילים ולעסוק בהם בסביבה טבעית מבלי לגרום נזק או מתח.

חילוץ ושיקום: פילים רבים ב-Chiang Mai Elephant Care חולצו ממצבים נצלניים כמו מחנות עצים, קרקסים או אטרקציות תיירותיות שבהם התעללו בהם או עבדו עליהם יתר על המידה. המקלט מספק מקלט בטוח לפילים הללו להשתקם ולחיות בחופשיות.

חוויות חינוכיות: המבקרים בטיפול בפילים בצ'אנג מאי יכולים ללמוד על החשיבות של שימור פילים ועל האתגרים העומדים בפני היצורים המפוארים הללו בתאילנד ומחוצה לה. סיורים מודרכים ותוכניות חינוכיות מציעות תובנות לגבי התנהגות פילים, ביולוגיה והמאמצים הנעשים כדי להגן עליהם.

פעילויות מעשית: למשתתפים בתוכנית יש הזדמנות לעסוק בפעילויות מעשית המקדמות את רווחתם של הפילים, כמו האכלתם במזון מזין, רחצה בנהר והתבוננות בהתנהגותם הטבעית מקרוב. פעילויות אלה מטפחות קשר עמוק יותר בין בני אדם לפילים תוך קידום כבוד לבעלי חיים אינטליגנטיים ורגישים אלה.

מעורבות קהילתית: Chiang Mai Elephant Care עובדת גם בשיתוף פעולה הדוק עם קהילות מקומיות כדי לקדם שיטות תיירות בר קיימא ולהעלות את המודעות לחשיבות ההגנה על הפילים ובתי הגידול שלהם. על ידי שיתוף הקהילה במאמצי השימור, המקלט מסייע להבטיח את הישרדותם ארוכת הטווח של היצורים האייקוניים הללו. בסך הכל, Chiang Mai Elephant Care מציע דרך משמעותית ואתית למבקרים לחוות את היופי של הפילים תוך תמיכה בשימור וברווחתם. הוא משמש דוגמה נוצצת לתיירות אחראית המועילה הן לבעלי החיים והן לקהילה המקומית.

14.00 הגעה חזרה למלון הכנות לשבת. קבלת שבת ומעריב עם חב"ד

ארוחת שבת במלון {כל האוכל מגיע מחב"ד}

לינה במלון

יום 6: שבת—- צ'אנג מאי

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב

שבת בבוקר עם קפה ועוגה.

שחרית במלון ואז קידוש וארוחת בוקר. נצעד לקריאת התורה בחב"ד.

שעת צהריים נצא לטייל  ונשוב למנחה וארוחת צהריים בחב"ד.

לאחר תפילת מעריב והבדלה, ארוחת ערב מלווה מלכה בשייט בסירה לאורך נחל מיי פינג

לינה במלון

יום 7: יום ראשון—- צ'יאנג מאי דוי אינתאנון, מפלי וואצ'יראטן

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב, פירות, מים

08.30 יציאה מהמלון

טיול יום בפארק הלאומי דוי אינתאנון, חתום בביקור במפלי Wachirathan המלכותיים, מציע שילוב מושלם של יופי טבעי, הרפתקאות חוצות וחקירה תרבותית. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי צילום, או פשוט מחפשים מפלט שליו מהמולת חיי העיר, טיול זה מבטיח זיכרונות בלתי נשכחים בלב השממה של תאילנד.

נחזור לצ'אנג מאי

To visit Art in Paradise הוא מוזיאון לאמנות אינטראקטיבי המציע למבקריו חוויה ייחודית וסוחפת בעולם של אשליות אופטיות ואמנות תלת מימד. להלן מה שאתה יכול לצפות בעת ביקור ב-Art in Paradise: 18.00 הגעה חזרה למלון

O/N במלון

יום 8: יום שני—- צ'יאנג מאי-פאי

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב פירות, מים

יציאה מהמלון עם צ'ק אאוט

הבוקר נצא לטיול ג'יפים של יומיים

חקור את צפון צ'אנג מאי עד לעיירה פאי

נתחיל עם אומגה על גבי העץ למשך שעה.

נצא בנסיעה 44wd אל ההר לביקור בכפר שבט קארן

בדרך נבקר במפל מוק פה למעוניינים נוכל לשכשך במפל.

נעצור לביקור בקניון פאי כשהשמש שוקעת על האזור

לאחר ארוחת ערב בחב"ד, זמן פנוי לביקור בשוק הלילה של פאי

לינה במלון\

יום 9: יום שלישי—- פאי- צ'אנג מאי

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב פירות, מים

08.30 יציאה מהמלון

צאו לביקור בכפר הפליטים הסיני הסמוך, הידוע גם ככפר סנטיצ'ון או נקודת התצפית יון לאי. כפר ייחודי זה הוקם על ידי מהגרים סינים שברחו לתאילנד במהלך מלחמת האזרחים הסינית. חקור את הארכיטקטורה המסורתית של הכפר, מטעי התה ותערוכות התרבות המציגות את המורשת של אנשי היונאן.

המשך לבקר במערת לוד. חקר מערת לוד: צאו לסיור מודרך במערת לוד, בהנחיית מדריכים מקומיים בעלי ידע שילוו אתכם במעברים ובחדרי המערה המורכבים. התפעלו מתצורות הגיר המתנשאות, הנטיפים והזקיפים המעטרים את פנים המערה, מוארים בתאורה רכה.

נמשיך בנסיעה בג'יפים  להר לאורך גבול תאילנד-מיאנמר כולל ביקור בכפר של שבט לאהו ואולי נוכל לפגוש את ילדי הכפר בבית הספר. ניתן להם ממתקים ואולי בגדים יד שנייה {בטיול שלנו, אנחנו מנסים לתמוך בקהילות מקומיות במצב סוציו-אקונומי נמוך}

נבקר במעיינות חמים ונטבול ביער ירוק לשחייה מרגיעה ונשחרר את השרירים.

לאחר מכן נתחיל במסע חזרה לצ'אנג מאי20.00 הגעה לצ'אנג מאי.

ארוחת ערב בחב"ד לאחר מכן צ'ק אין במלון שלנו

לינה במלון

יום 10: יום רביעי—- צ'יאנג מאי-פוקט

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, ארוחת ערב פירות, מים

לאחר ארוחת הבוקר העברה לשדה התעופה טיסה לפוקט

קבלת פנים חמה בשדה התעופה של פוקט

בקר בנקודת התצפית של Promthep עם נוף פנורמי

ביקור בנקודת התצפית Promthep בפוקט, תאילנד, מציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה של ים אנדמן וקו החוף שמסביב. ארוחת ערב בחב"ד, העברה למלון ולאחר התארגנות קצרה נצא להופעה הכי מדוברת בפוקט! מופע פנטזיה

לינה במלון

יום 11: יום חמישי —- האי פי פי

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב פירות, מים

07.30 יציאה מהמלון

טיול יום לאי פי פי בסירת מנוע מהירה פרטית מבטיח חוויה אקסקלוסיבית ומרגשת, המאפשרת לך לחקור את החופים הבתוליים, מי הטורקיז והנופים עוצרי הנשימה של גן העדן הטרופי הזה בקצב שלך.

האי פי פי, הידוע בחופים המדהימים, במים הצלולים ובמגוון הביולוגי הימי התוסס שלו.

תיהנו מפיקניק חוף פרטי שהוכן על ידי הצוות שלכם

17.30 הגעה חזרה למלון. ארוחת ערב בחב"ד

לינה במלון

יום 12: יום שישי—-יום פעילות חוויתי בפוקט

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב פירות, מים

היום… יום פעילות חוויתי

ניסע לביקור במפעל אגוזי קשיו. ביקור במפעל אגוזי קשיו בפוקט, תאילנד, מציע הזדמנות מרתקת ללמוד על הגידול, העיבוד והייצור של האגוז האהוב הזה

לאחר מכן נמשיך למופע הדולפינים

מופע דולפינים בפוקט מציע שילוב מרגש של בידור, חינוך ומודעות לשימור, ומספק למבקרים הזדמנות ייחודית להתחבר עם היונקים הימיים המדהימים הללו. בין אם אתם מהופנטים מההופעות שלהם, בהשראת האינטליגנציה שלהם, או נגעתם ​​מהתעלולים המשובבים שלהם, מופע דולפינים בפוקט בטוח ישאיר רושם מתמשך ויצור זיכרונות יקרים לשנים הבאות. המשך לפעילות טרקטורונים מרגשת ומלאת אדרנלין תוך חקר הנופים המגוונים של האי. עם ההגעה למרכז הטרקטורונים תקבלו תדרוך בטיחות והכוונה מקיף. מדריכים מנוסים יספקו הדרכה על הפעלת הטרקטורונים, פרוטוקולי בטיחות וטיפים לניווט בשטחים שונים. לאחר מכן צאו לטיול טרקטורונים מרתק דרך הנופים המגוונים של פוקט, כולל ג'ונגלים שופעים, מטעי גומי, שבילים בוציים ושטח טרשי. עקבו אחר מדריכים מנוסים לאורך שבילים ייעודיים, ותתקלו בנופים פנורמיים של היופי הטבעי של האי לאורך הדרך.

מגיעים חזרה למלון

מתכוננים לשבת. קבלת שבת ומעריב עם חב"ד

לינה במלון

יום 13: שבת—-פוקט

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב

שבת בבוקר עם קפה ועוגה.

שחרית במלון ואז קידוש וארוחת בוקר. נצעד לקריאת התורה בחב"ד.

שעת צהריים נטייל למנחה וארוחת צהריים בחב"ד.

לאחר תפילת מעריב והבדלה, ארוחת ערב קלה בחב"ד

ערב חופשי

לינה במלון

יום 14: יום ראשון —- האי ג'יימס בונד

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר, צהריים, ארוחת ערב פירות, מים

07.30 יציאה מהמלון. התחל את ההרפתקה שלנו מוקדם בבוקר עם מלון יציאה למרינה המיועדת בה מחכה סירת המנוע הפרטית שלנו. לאי ג'יימס בונד

יציאה לטיול יום לאי ג'יימס בונד בסירת מנוע מהירה פרטית, יחד עם פעילויות קיאקים, מבטיחה חקר בלעדי ומלהיב של הנופים המדהימים ופנינות החן הנסתרות של מפרץ פאנג נגה

17.30 הגעה חזרה למלון

לינה במלון

יום 15: יום שני—-טיסת פוקט בנגקוק – בנגקוק תל אביב

ארוחה מספקת: ארוחת בוקר

לאחר ארוחת הבוקר העברה לשדה התעופה לטיסה ליעד הבא

בנגקוק איירווייס PG 276 יציאה 16 בדצמבר 12:45 פוקט

אל על LY 084 יציאה 16 בדצמבר 16:30 בנגקוק

הגעה 16 בדצמבר 22:20 תל אביב יפו

תודה שטיילתם איתנו

המחיר כולל
+ טיסות בינלאומית תל אביב – בנגקוק – תל אביב.

+ טיסות פנימיות בתאילנד בהתאם למסלול

+ בתי מלון 5*
+ כלכלה:  על פי המסלול
+ בקבוק מים לכול מטייל בכול יום
+ אוטובוס/תחבורה מקומית ממוזג
+ דמי כניסה לאתרים המצוינים בתוכנית הטיול
+ מדריכים מקומיים דוברי אנגלית
+ תשר לנותני שירות  לא כולל למדריך הישראלי

+ דמי כניסה לכל הביקורים כאמור בתוכנית

+ כלים כשרים

המחיר אינו כולל

  • תשר למדריך הישראלי בסך $100 מנוסע
  • תשר לנותני שירותים באטרקציות
  • ביטוח בריאות ומטען
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • תשלום מס מקומי בשדות תעופה המקומיים באם יש.
  • יציאה  – מינימום 14 עד 18 מקסימום מטיילים משלמים.
  • המחיר למינימום / מקסימום  על פי הפירוט
  • המחיר אינו כולל עמלות בנקים או עמלות כרטיסי אשראי בסך 3.5% לוייטנאם
  • ניתן לשלם לנציגות שלנו בישראל תשלום בכרטיס אשראי בתוספת 2%
  • תוקף הדרכון: חייב להיות לפחות ל-6 חודשים קדימה מיום הכניסה המיועד לכל אחת מארצות הביקור
  • חיסונים: בדבר פרטים חובה לפנות ללשכת הבריאות המקומית.
  • ביטוחים : חובה להצטייד בביטוח מתאים כולל מקרה קורונה מייד עם ההרשמה והתשלום לטיול. –
  • כל הוצאה נוספת שנגרמה מסיבות שאינן בשליטתנו כגון אסונות טבע (טייפון, שיטפון), עיכובים בטיסות, תזמון מחדש או ביטול, כל תאונה, פינוי רפואי, התפרעויות, שביתות וכו'…
  • שירותים אחרים שאינם מוזכרים בבירור בפריט "כולל"

אפשרויות תשלום:

  • הרשמה וגביה במשרד בישראל :פרטים יימסרו לכל מבקש
  • העברה בנקאית בדולרים לוייטנאם אפשרות תשלום חלקי במזומן בארץ היעד
  • לתשלומים בישראל בכרטיס אשראי תוספת של 2%
  • לתשלום בכרטיס אשראי דולרי לוייטנאם תוספת של 3.5%

דוא"ל

info@travel-viet.com

טלפון

84708011128+

 

 

 

המחיר כולל
+ טיסות בינלאומית תל אביב – בנגקוק – תל אביב.
+ טיסות פנימיות בתאילנד בהתאם למסלול
+ בתי מלון 5*
+ כלכלה:  על פי המסלול
+ בקבוק מים לכול מטייל בכול יום
+ אוטובוס/תחבורה מקומית ממוזג
+ דמי כניסה לאתרים המצוינים בתוכנית הטיול
+ מדריכים מקומיים דוברי אנגלית
+ תשר לנותני שירות  לא כולל למדריך הישראלי
+ דמי כניסה לכל הביקורים כאמור בתוכנית
+ כלים כשרים

המחיר אינו כולל

  • תשר למדריך הישראלי בסך $100 מנוסע
  • תשר לנותני שירותים באטרקציות
  • ביטוח בריאות ומטען
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • תשלום מס מקומי בשדות תעופה המקומיים באם יש.
  • יציאה  – מינימום 14 עד 18 מקסימום מטיילים משלמים.
  • המחיר למינימום / מקסימום  על פי הפירוט
  • המחיר אינו כולל עמלות בנקים או עמלות כרטיסי אשראי בסך 3.5% לוייטנאם
  • ניתן לשלם לנציגות שלנו בישראל תשלום בכרטיס אשראי בתוספת 2%
  • תוקף הדרכון: חייב להיות לפחות ל-6 חודשים קדימה מיום הכניסה המיועד לכל אחת מארצות הביקור
  • חיסונים: בדבר פרטים חובה לפנות ללשכת הבריאות המקומית.
  • ביטוחים : חובה להצטייד בביטוח מתאים כולל מקרה קורונה מייד עם ההרשמה והתשלום לטיול. –
  • כל הוצאה נוספת שנגרמה מסיבות שאינן בשליטתנו כגון אסונות טבע (טייפון, שיטפון), עיכובים בטיסות, תזמון מחדש או ביטול, כל תאונה, פינוי רפואי, התפרעויות, שביתות וכו'…
  • שירותים אחרים שאינם מוזכרים בבירור בפריט "כולל"

אפשרויות תשלום:

  • הרשמה וגביה במשרד בישראל :פרטים יימסרו לכל מבקש
  • העברה בנקאית בדולרים לוייטנאם אפשרות תשלום חלקי במזומן בארץ היעד
  • לתשלומים בישראל בכרטיס אשראי תוספת של 2%
  • לתשלום בכרטיס אשראי דולרי לוייטנאם תוספת של 3.5%

דוא"ל

info@travel-viet.com

טלפון

84708011128+

 

מהגלריה שלנו

You cannot copy content of this page